dugaaann....

telok kumbar, ISLAM, Malaysia
kekeliruan.....i still love you

Sunday, May 22, 2011

aku hanya aku

urmmmm....saya pikir dia la redakan kebosanan...saya..saya fikir dia blh bersama saya tpii saya silap..ermm cinta x perlulah terlampau sgt..sebab ia akan menyakiti hati sendiri.laki x dak perasaan bg saya...mula2 saya rasa dia phm saya..tpii skr..hurmm bg sayasemuanya sama..ermmm biaqla dia..saya x nk mrh..saya rasa selesa..kerna saya x perlu sakit hati....kebelakangan ni..rasasakit dada dan belakang..ermm tpii saya x bgtaw dia..andai kata saya tiada di dunia ni??mgkin semua atau dia akan sedar kehadiran saya??ermmmbarla kisah hati saya saya yg tanggung sedih dan payahnya...ermmm skrg dah kul 11.45 ermm..bosan sgt...bateri plak nak low..bosan2 ni..ermmm...tadi ptg dah tdo..x tahu nak wat pe..ermmm...

No comments: