dugaaann....

telok kumbar, ISLAM, Malaysia
kekeliruan.....i still love you

Wednesday, May 11, 2011

unxpected life

ermmmmmmmm....aku lama dah x tulis blog..arini aku cuma teringat something!!!>..betapa lemahnya aku ketika itu..ketika san g lelaki itu melemahkan semangatku...kerana bg aku..sang lelaki tu la segalanya...tpii apakan daya....bak kata org..jodoh x kesampaian..huhu..TUHAN JA MENGERTI BETAPA SEDIHNYA HATI NI..KETIKA TU LGU NI LA YG POPULAR..HAHA http://youtu.be/S98Ca0-hSyo...dgr taw kwn2..hati yg kau sakiti...huhu...betapa lukanya hati seorang bernama FATIMAH bila lelaki yg dipercayai...nya...sanggup wat dia cmtu..sgup hina dia....sanggup tjuk diri sebenar...sgup ngorat kwn baiknya sendiri...mengapa dan mengapa...urmmm..betapa lemahnya saya ketika itu..urmm it still in my memory...urmmm..TUHAN...aku MEMOHON KEPADAMU AGAR LELAKI YG KU DAMPINGI INI..X SEPERTINYA LAGI...AKU MOHON KEPADAMU YA ALLAH....




KWN2...TLG DOAKAN YE....

No comments: