dugaaann....

telok kumbar, ISLAM, Malaysia
kekeliruan.....i still love you

Sunday, November 6, 2011

aku diuji lg...:(

pernah x korang rasa sedih cm aku??


emmmm......:(
sedih yg sgt2....ye aku ngaku aku pling lembab dlm family ni...kdg2 aku x de misi ape yg hendak aku capai...kdg2 aku hilang arah..tpii tu kan tentang hidup..


nape x sokong aku...:(
kenape nak slhkan aku..aku nak sgt mcm family lg even aku repeat..sokong..lah aku..aku bkn mcm kakak2 aku..aku manja...ckit..mgkin family aku x pernah cube memahami aku..yg diorang tahu paksa dan paksa...ye aku x suka dipaksa selagi aku sendiri yg nak wat benda tu..sebab nanti aku x wat btol3...




dulu arwah papa suka manjakan aku...hmmm
mgkin x kan dpt dah mcm tu..even aku harapkan mcm tu dari zul


mkin hari aku bukan makin maju tpii mkin kebwh..nape fatimah..nape??




ye aku cube psitive..tpii nak positive tu kena kuat kan..so fatimah.......kena kuat..!now!!1..





ok aku pernah wat kesilapan dulu now aku wat lg dan lg..nape fatimah..ko x syg mase depan ko ke??

ko pandai ko pandai ko pandai kan..go2..fatimah...u can do it...trust yourself

No comments: