dugaaann....

telok kumbar, ISLAM, Malaysia
kekeliruan.....i still love you

Tuesday, July 30, 2013

YA ALLAH.....

ASSALAMMUALAIKUM.... HAI korang..lame x update... tibe2 teringt blog ni..bila sedih je aku ingat blog..ntah pe2 ntah.. tepat arini 30.7.2013....rasa sedih sgt.... x sangka yg ni yg jadi.... moga ALLAH KUATKAN HATI HAMBAMU INI... mesti nk tahu kan kisahnye ape.. xdela best sgt.



.tp sekadar luahan hati.... antara dua insan yg aku sayang...



YA ALLAH...x sangka...mcm ni dugaan yg ALLAH duga...sesungguhnya ALLAH menyayangi orang yg bersabar...Di bulan puasa yg mulia ni..byk benda yg diuji..


TP dalam hati aku tekadkan..." di saat ALLAH menguji kita...ALLAH tidak suruh kita memikirkan terus penamatnya...cuma berdoa solat dan bersabar"



okla..apa ntah aku merepek panjang2 ni....



mcm ni ceritanya...


ok...first...waktu exam tu..sbnarnya benda ni dah lama pun jadi..bila aku asyik hold2...skrgla jadinya...aku bkn x nk tunang..aku jga bkn x nk kwin..kwin tu of course la kan..tmbah2 ngn org2 yg btol2 aku syg...skrg dah masuk 4 tahun bersama..nk kata hubungan terhalang sb org tua..x jga aku rasa cuma mak nk terbaik untuk anak dia..cuma bila mak letak hantaran setinggi tu....aku tergamam la jgak....hohohoho..


dan aku ni kire kuang ajar gak la mempersoalkan..kenape sebanyak tu..btol...seorang mak nk terbaik tuk anak dia..tp..bila aku pk..aku ni masak pun x pndai..jgn kata separa pandai..nk ke pandai pun .....x tau nk ckp..hahahaha..dr sg agama pn..xok g....mak cuma pk sb pelajaran tinggi..ok mak aku ni slh sorang tergolong..tp..aku akur ja la...



mgkin ALLAH NK TUNDA SEMUA NI ada sebabnya kan......positive...:)




mak aku satu..zulpun satu..ikot kepala batu dia..selamat la aku ni kira kategori sabar jgala..dia terkejot pasal hantaran tu..plan mula2...nk mai raya ni nak kenal keluarga aku..and then mak aku...aku nak bg mak aku suka dia..dia ikot kepala dia ja...nak lpas blajaq kwin..then hantaran tu dia blh takat...................ja...pasal hantaran tu blh runding lg..klau dia usaha nk jumpa raya ni nmpak la jgak ambik hati mak aku..ni dia pun ikot kpala dia..yg merananya aku la..sorang mak..sorang kekasih hati..aku tgh2...dua2 x kecian kt aku kan..

hmmm..sekarang apa aku wat..biarkan dia seminggu..biarlah dia pk sendiri..klau dia rasa dah x blh..aku kena terima...skrg apa aku kna wat...kena terima ja apapun keputusan dia...jdi aku tgh persiapkan diri akutuk terima semua ni..:)



No comments: